Де купити віллу і як це зробити?

Де купити віллу і як це зробити?
Купівля вілли, як доконаний факт, цікавить масу людей, а що стоїть за цим насправді
Де купити віллу і як це зробити?
Людина, що задає подібним питанням, безумовно, відноситься до невеликої категорії дуже забезпечених людей.
Але, незважаючи на нечисленність багатих людей, їх фінансові можливості можуть відрізнятися в десятки і сотні разів.

Відповідно і відрізняються ціни на вілли. Але в будь-якому випадку, вілли, як і особняки

(якщо, звичайно, вони відповідають визначенню, часто подібна назва -
це не більше ніж рекламний прийом) відносяться до елітної недвіжімості.І дозволити собі покупку вілли може тільки багата людина і компанія

Європейські ціни на вілли коливаються від 200 тис. Євро і до ... .. (до чого сказати складно, та й не потрібно).
Ціна на віллу залежить в першу чергу від популярності району, де вона знаходиться.
А вже потім йде цілий комплекс факторів, що визначають ціну: це і розмір ділянки, і площа споруди, і стан, і навколишній ландшафт, і близькість моря, і якість пляжу, і вид відкривається з ділянки.
Купити віллу стало можливо і в наших країнах, такі пропозиції зустрічаються в Криму, на Чорноморському узбережжі Краснодарського краю

Але більша частина вілл будується і продається в Європі, хоча купити віллу можна в багатьох місцях земної кулі, це і відомі курорти, і острови, і різні красиві місця біля гірських озер і т.д.
Не можна не згадати такі штати в США, як Каліфорнія і Флорида, тут в деяких місцях зосереджено стільки вілл, що вони можуть змагатися з Блакитним узбережжям. І багато хто, хто збирається купити віллу, воліють Америку.

Купуючи віллу або вибираючи місце, де її купити, дуже важливо враховувати масу чинників, пов'язаних із законодавством обраної країни та з перспективами ринку елітної нерухомості в цьому місці. У цих питаннях важко розібратися
без фахівців. Фірми, що займаються зарубіжною нерухомістю, як правило, готові консультувати клієнтів. Але може знадобитися консультація незалежного фахівця.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .