Димохід з нержавіючої сталі

Димар з нержавіючої сталі - сучасний тип відведення продуктів горіння

Димохід з нержавіючої сталіДимоход з нержавіючої сталі має гладку внутрішню поверхню, яка не дає можливості утворюватися сажі, і як результат його перетин залишається постійним з часом, зберігаючи свої найважливіші характеристики - тягу і продуктивність. Найважливішою конструктивною особливістю також є його можливість установки у вже побудованому будинку, а також проведення необхідного ремонту, не прив'язуючись до часу року. Слід зазначити, що для димарів з нержавіючої сталі не вимагається пристрої фундаменту на відміну від цегляного.

Який повинен бути димар з нержавіючої сталі? Існують три типи димоходів:

- Одностінні;

- Двохстінні;

- Коаксіальні.

Одностінні димоходи з нержавіючої сталі встановлюють в існуючі цегляні димоходи, а також в побудовані спеціально під установку (загільзовку). У нижній частині димоходу з нержавіючої сталі завжди встановлюють конденсатосборник.

Двостінний димоходДвустенние димарі з нержавіючої сталі конструктивно виконані з двох труб (одна в одній), простір між якими заповнено вогнестійким утеплювачем і застосовуються в основному при їх зовнішньому розташуванні. В якості теплоізоляції для використовується базальт - матеріал, який при високих температурах зберігає свої захисні функції, не виділяє неприємних запахів і мінімізує утворення конденсату за рахунок своєї низької теплопровідності. Товщина шару базальту становить від 25 -30мм до 50 -100мм і вибирається залежно від величини мінімальних температур зовнішнього повітря. Такий шар базальту надійно ізолює внутрішню трубу від перепаду температур дозволяючи зберігати на всіх режимах котла хорошу тягу. При цьому температура зовнішньої труби не перевищує 80 ° С.
Двостінні (теплі) димоходи значно підвищують якість роботи всієї опалювальної системи, що в свою чергу позначається на її продуктивності та економічності.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .