Основні проблеми при замовленні ремонту

Найбільш стійкі і розповсюджені «граблі» і бомби уповільненої дії, що застосовуються замовниками по відношенню самим до себе:

Нехтування проектом (а навіщо? Ось тут треба так, а тут так! А це так у замовника своє, у виконроба теж своє і у робочого теж своє. А в результаті як в колгоспі нічиє!)

Заказать профессиональный Эротический массаж вы можете в салоне, все услуги предоставляются на высшем уровне.

Відсутність письмового договору , договір на словах (які забуваються, а потім трактуються кожною стороною все більше і більше в свою сторону і переводячи ремонт в безперервний процес з'ясування відносин)

Відсутність кошторису на папері (ну або кошторис на одній сторінці або як максимум листочку). А потім постійне відкриття знову необхідних витрат на одне, друге, третє.

І гроші вперед! Ну, прямо останнім часом біда якась або навпаки? Замовник став цивілізований. Добре заробляє. На роботі у нього сприятлива атмосфера і хороша служба безпеки. Можна довіряти партнерам.

А на будівництві це все виглядає як моральний кодекс будівника комунізму в період первісного нагромадження капіталу! Адже відомо ж, скільки витримує Болівар! Як то кажуть, хто може гроші дати той може гроші взяти?

Можна повністю погодитися з передоплатами і авансами при роботі з фірмами і перевіреними бригадами. (Перевіреними під час ремонтів квартир у друзів і знайомих і стали вже партнерами). Фірми дуже стараються зберегти репутацію і для них вартість ремонту квартири набагато дешевше вартості доброї репутації. Відсів недобросовісних Підрядників з юридичною особою відбувається дуже жорстко. У середовищі професіоналів головне і прибуток і репутація. Причому з посиленням конкуренції репутація набуває все більшого і більшого значення. І прибуток все більше і більше залежить від репутації.

На ринку ремонтно-будівельних послуг є дві крайності в оплаті робіт.

Або майже всі гроші в кінці робіт або майже все на початку. Найчастіше робота будується, коли майже всі гроші віддані в середині робіт, коли замовник кілька заспокоюється. А там вже у бригад виникають перешкоди непереборної сили до нормального і якісному завершенню робіт. І тут ні як або дуже рідко спрацьовує прислів'я «гроші дати - гроші взяти».

А ось в неорганізованої масі недорогих брігадок, що займаються ремонтом квартир як видом підприємницької діяльності з метою отримання прибутку найчастіше незаконно, легко змінюють номери мобільних телефонів і навіть адреси вже трохи інші погляди на ремонт квартири. У цьому середовищі, середовищі початківців або нових бригад, які ще тільки думають, що може і стануть фірмами, «якщо піде», на першому місці ГРОШІ .

Репутація і рекомендації, звичайно ж, потрібні, але від негативних відгуків дуже легко піти до нового довірливому замовнику. А без грошей ні куди. Поки немає хороших рекомендацій і грошей то мало платять, а якщо і заплатять добре, то не часто. І всього прибутку то і вистачає на підтримку іміджу та то з трудом.

Тому тут як у пісні «... за ціною не постоїмо ...». Організацією ремонту квартири в таких взаєминах замовнику треба дуже щільно займатися самому. Головне тут зберегти козирі якомога довше до кінця цього процесу. А головні козирі тут це ГРОШІ. Звичайно, якщо шукати бригаду згідну отримати всю суму за ремонт після закінчення робіт, то до ремонту можна і не приступити ні коли.

Ну а якщо така бригада знайшлася, то це вже БРИГАДА з великої літери і жартувати причіпками навіть і до низької якості вона не дозволить! Якщо робота будувалася з «граблями», то грошей, як правило, замовник вже назад не отримує.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .