ЮРИДИЧНІ НЮАНСИ В БУДІВНИЦТВІ ВЛАСНОГО БУДИНКУ
Приватний будинок - це свобода і незалежність. Але щоб ці переваги стали дійсною реальністю, необхідно для початку налагодити відносини з державними органами, іншими словами, отримати і оформити ряд необхідних документів. Зробити це потрібно обов'язково, адже без проектної документації, дозволів на будівництво та інших паперів не можна почати навіть зведення нерухомості, не кажучи вже про подальшу її експлуатації.
Хотите купить квартиру, на портале недвижимости представлены квартиры Харьков, тут вы сможете найти квартиру, которая будет отвечать всем вашим требованиям.
КУПІВЛЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ ЗЕМЛІ
Якщо земельна ділянка, які раніше знаходився в руках держави, виділяється під індивідуальне житлове будівництво, то в свідоцтві про власність обов'язково вказується категорія даної ділянки. Як правило, земельні ділянки купуються для зведення заміського будинку, персонального підсобного господарства або дачі. Крім того, ваша земля повинна знаходитися в єдиному кадастровому реєстрі. Вам, як власнику, в свою чергу, буде потрібно отримати кадастровий паспорт. У ньому наводиться інформація про категорії даної ділянки і його межах. Щоб зареєструвати право власності на нерухоме майно, потрібно сплатити держмито. Розмір держмита визначається чинним в країні законодавством. Винятком є сім'ї з трьома і більше дітьми - їм платити мито не потрібно.
РОЗРОБКА ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Розробку проектної документації в більшості випадків замовляти не потрібно. Якщо число поверхів у будівлі не перевищує 3-х, містобудівна кодекс дозволяє будівництво такого будинку без складеного фахівцем архітектурного проекту. Хоча господар нерухомості може замовити відповідну документацію за особистим бажанням. Варто відзначити, що якщо в якості забудовника виступає юридична особа, наприклад, бізнесмен-будівельник, який зводить і реалізує нерухому власність з метою отримання доходу, то в даному випадку проектна документація строго обов'язкове.
ДОЗВІЛ НА БУДІВНИЦТВО І РЕЄСТРАЦІЯ ПРАВА ВЛАСНОСТІ
Перед виконанням робіт по зведенню нерухомості слід отримати дозвіл на будівництво. Щоб це стало можливим потрібно подати до територіальних органів заяву встановленої форми та додати до неї відповідний пакет з документів, що включає кадастровий паспорт, містобудівний план і план земельної ділянки разом з будовою. Дозвіл на будівництво видається на термін до 10 років. На заключному етапі, коли будинок вже побудований, вам потрібно буде пройти процедуру реєстрації права власності.
КОРИСНА ПОРАДА
Щоб уникнути проблем при оформленні документів, зробити все максимально швидко і без зайвих труднощів, рекомендується все узгодження довірити фахівцям, які мають великий досвід з оформлення потрібних документів. Ще краще - звернутися у фірму, яка спеціалізується і на будівництві і на проектуванні, і підписати з нею договір.