Впровадження CRM для малого і середнього бізнесу

Ведення бізнесу - це досить важка праця, тому що підприємцям доводиться постійно тримати в голові безліч інформації. Але тримати безліч дрібниць в пам'яті вийде протягом тільки короткого часу, потім через великі навантажень ваша нервова система втомиться, і ефективність праці впаде в рази. Що в такому випадку робити, найняти персонал? Тоді це спричинить додаткові щомісячні витрати на його утримання. Але все-таки вихід є! Можна замовити впровадження CRM. Завдяки розвитку технологій у вас з'явилася чудова можливість, заплативши всього один раз за розробку CRM системи отримати ефективного помічника на необмежений термін. Що зможе забезпечити ваш новий помічник? 

Вы можете заказать внедрение crm для малого бизнеса по самой выгодной стоимости на сегодняшний день.

Наприклад, збільшити продажі, автоматизувати весь ланцюжок бізнес процесу, виконати прогноз майбутніх продажів і багато іншого. Дуже важливим моментом є вибір компанії для замовлення впровадження CRM, так як і в будь-якому бізнесі тут є багато несерйозних організацій. Хочете, щоб робота була зроблена швидко і якісно, тоді звертайтеся за допомогою до компанії «UBS». За плечима співробітників компанії сотні успішно реалізованих проектів, які значно поліпшили продажу своїх власників, а також спростили їм умови праці.

CRM система для малого та середнього бізнесу: переваги

Кому призначена CRM для малого бізнесу? В першу чергу це незамінний інструмент для менеджера з продажу. Розробка дозволяє повністю оптимізувати всі процеси для інтернет-магазинів, ресторанів і закладів швидкого харчування, медичних установ, call центрів тощо. ЦРМ система для менеджера з продажу дозволяє отримати наступні переваги:

Автоматичний облік клієнтів. Всі ваші клієнти будуть заноситися в єдину базу даних, а ви отримаєте можливість виконувати їх фільтрацію на підставі різних критеріїв. У картці клієнта буде вказана його контактна інформація, а також результати взаємодії з ним.

Керування продажами. Ця функція дозволяє заносити в базу потенційних клієнтів і вести ці угоди по воронці продажів. Вся інформація зберігається на кожному етапі і прив'язується до кожного клієнта.

Чітке розмежування прав і обов'язків. CRM система дозволяє виконувати розмежування прав. Тобто керівник або старший менеджер може ставити завдання підлеглим і призначати відповідальних, а також виконувати контроль за здійснюваних операцій.

Аналітика. СРМ система для бізнесу дозволяє отримувати аналітику вже скоєних продажів і потенційних, а також бачити в реальному часі статистику реалізованої продукції, виконані завдання, воронку продажів і багато іншого. За допомогою цієї аналітики керівник може виконати загальну оцінку продуктивності, дізнатися ефективність того чи іншого менеджера з продажу, отримати рекомендації щодо поліпшення реалізації та ін.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .