Як не можна їздити по піску і снігу щоб не застрягти

Професіоналізм водія - це, в першу чергу, вміння пересуватися по снігу, піску та в ожеледь. Переїзд снігових заметів та буксирування по пляжу при всій своїй схожості вимагають від водія абсолютно різних навичок управління та наявності додаткових інструментів. Як їздити по снігу і піску, щоб не закопатися в замет? Нижче - кілька простих, але дієвих способів.

Сделаем выкуп авто дорого на выгодных условиях.

Особливості зимового управління

Вже з середини осені автомобілісти починають готуватися до перших заморозків і підбирають відповідну гуму. Саме зимовий комплект шин - перша умова для того, щоб їзда по засніжених дорогах приносила задоволення і була максимально безпечною. Що ще необхідно приготувати для безпечної поїздки взимку?

попередні заходи

Купити якісну незамерзайку і залити в бачок омивача при перших заморозках. Досвідчені водії рекомендують залити незамерзайку в будь-який, можна 200 мл, флакон з розпилювачем, і покласти пляшку в бардачок. Протягом зими рідина обов'язково знадобиться в найнесподіваніших випадках - зняти глибоку полій зі скла або розморозити замок двері.

Перевірити тиск в шинах , при необхідності підкачати.

Лопатка для снігу, скребок, щітка - ці інструменти завжди повинні лежати в багажнику.

На багатьох форумах автомобілісти рекомендують тримати про запас пару кабелів для підзарядки акумулятора, але на практиці їх використовують порівняно рідко. Якщо автомобіль в заметі, то трактор - це єдиний засіб порятунку для російських доріг. Тому буксирувальний трос - головний елемент зимового комплекту.

Сенд траки . Сучасні пластикові підкладки під колеса можуть виручити, якщо після ночі машину злегка занесло снігом, при виїзді з невеликого замету.

Досвідчені водії замість траків беруть в дорогу пару кілограмів піску, змішаного з дрібним щебенем , справедливо вважаючи, що метрових дощок в дорозі вони не знайдуть, а на пластикові підкладки надії не багато - можуть заритися в сніг або зігнутися.

Коли підготовка машини проведена, буде не зайвим нагадати правила керування автомобілем на засніженій дорозі. Основні правила, які не можна забувати - це обережність, пильність і увагу - водій повинен бути готовий до того, що під невеликим шаром снігу на будь-якій ділянці дороги може бути лід.

Як керувати автомобілем взимку? Поради від професіоналів і практиків

Якщо починається снігопад, необхідно включити протитуманні вогні. Це допоможе і водієві краще орієнтуватися, і його автомобіль стане більш помітним зустрічного транспорту.

Знизити швидкість для міста до 40-60 км / ч, для траси - до 60-80 км / ч, і збільшити відстань між переднім автомобілем. Якщо зважилися на обгін, буває, що їхав попереду їде зовсім повільно - просігнальте йому, нехай піде трохи вправо, щоб було краще видно дорогу.

Під час снігопаду, а також при їзді по укотив можна швидко прискорюватися і різко гальмувати - часто навіть досвідчені водії стикаються з тим, що авто, частіше заднеприводное, втрачає керованість.

Гальмівний шлях на сніговій трасі збільшується на 70 -180%.

При русі в гору не можна втрачати імпульс потужності автомобіля - при спуску рекомендується знижувати швидкість до мінімуму або гальмувати.

зимку водії не рекомендують використовувати круїз-контроль взагалі, а покладатися тільки на свою майстерність і інтуїцію. У половині випадків, коли автомобіль заносило, причиною була нестабільна робота електронної системи, яка збільшувала швидкість замість зниження.

Другий головний момент - при працюючому круїзі водій завжди дуже розслаблений, сподіваючись на автоматику. На засніженій дорозі такого не можна допустити - реакція водія повинна бути миттєвою.

Тримайтеся правої смуги на многополосной дорозі, дотримуючись швидкість не більше 60 км / ч. Повний привід не врятує, якщо на швидкості машину починає заносити, він дає перевагу при прямолінійній русі на мокрому асфальті і при правильному входженні в поворот, але в момент занесення на ділянці льоду навіть спортивний кросовер BMW X6 втрачає керованість, якщо швидкість більше 80 км / год .

Якщо на приладовій панелі загоряється чек ABS , це сигнал про те, що в роботу вступила антиблокувальна система авто, колеса знаходяться на слизькій ділянці. При гальмуванні рекомендується продовжити гальмувати. Якщо значок загорівся під час їзди водія, також рекомендують поступово знижувати швидкість - не можна різко скидати педаль газу.

Якщо спрацьовує система курсової стійкості під час набору швидкості, горить ESC - це сигнал, що провідні колеса почали буксувати, і рекомендується припинити маневр і знижувати швидкість аж до повної зупинки.

Взимку часто на асфальті утворюється крижана кірка - «чорний лід», яку недосвідчені водії беруть за мокрий асфальт . Полій утворюється вранці і ввечері при плюсовій температурі повітря, але мінусовій температурі грунту. Якщо автомобіль потрапив в смугу «чорного люду» і водій відчуває вібрації, не можна різко гальмувати - знижувати швидкість необхідно поступово, уникаючи різких поворотів керма.

Це найпростіші правила керування автомобілем при їзді по засніжених трасах. Що робити, якщо машина вже потрапила в замет або застрягла в сніговій колії? Досвідчені водії дають кілька порад.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .