Як правильно подати оголошення про нерухомість в інтернеті

Якщо ви вирішили продати або здати свою квартиру або іншу нерухомість, кращий спосіб заявити про це «місту і світу» - використовувати сучасні можливості глобальної мережі. Тут важливі дві речі: правильно скласти оголошення і вибрати ефективні ресурси для його розміщення.

Вы можете добавить объявление свое на нашем сайте совершенно бесплатно.

Сьогодні існують сотні інтернет-сайтів, які публікують оголошення про продаж і здачу житла в оренду. Але ви витратите зайві час, зусилля і гроші, якщо будете намагатися розмістити свою інформацію на кожному з них. Насправді, якщо знати, як працюють сьогодні інтернет-технології, можна значно спростити собі життя. Досить сконцентруватися на найбільших спеціалізованих онлайн-сервісах, які акумулюють великий масив оголошень. При розміщенні на них ви охоплюєте більше 95% потрібної вам аудиторії.

Сьогодні найбільших сайтів оголошень про нерухомість лише кілька. Визначити їх можна, оцінивши обсяг бази. Порівняйте портали між собою за цим критерієм. За запитом «продаж квартири» має видаватися не менше 100 тис. Оголошень, за запитом «продаж будинку (або ділянки) в області» - не менше 30 тис., «Оренда кімнати» - не менше 8 тис.

Потрібно пам'ятати, що розміщений в базі об'єкт швидко втрачає свої позиції, зміщуючись нижче, яке надходить оголошеннями. Для підйому його на перші рядки списку пропонується платна послуга. Однак мало хто знає, що просунути оголошення вверх можна і своїми силами - якщо не поставити його на топові позиції, то, по крайней мере, зробити так, щоб воно краще ранжувати в базі.

По-перше, при подачі оголошення заповніть якомога більше полів: вкажіть не тільки площа квартири і ціну, але і площа всіх кімнат і кухні, поверх, тип будинку, поруч з якою станцією метро знаходиться, позначте особливості планування та навколишньої інфраструктури і т. д., завантажте кілька фотографій із зображенням всіх приміщень квартири.

По-друге, на позицію об'єкта в базі впливає активність людини, яка розмістила його. Якщо він регулярно заходить в свій особистий кабінет на сайті, дивиться статистику свого лота, система фіксує його як активного користувача і просуває оголошення краще. Чим раніше зареєструвався користувач, ніж він частіше перевіряв, просував свій об'єкт, оновлював інформацію, тим ефективніше буде працювати для нього онлайн-сервіс.

По-третє, не робіть дублів однієї і тієї ж квартири - це тільки погіршить статус вашої пропозиції. Також шкодить всякого роду фейковий інформація: помилкова ціна, площа, адреса об'єкта, чужі фотографії, чужі номери телефонів, неправдива інформація в тексті оголошення. Якщо на ваше оголошення надходять скарги, його рейтинг різко впаде або воно може бути видалено з бази.

Тепер звернемося до складання оголошення. Особливо уважно підходите до формування ціни пропозиції. Визначити адекватну ціну для вашої квартири (будинку, ділянки і т. Д.) Допомагає порівняльний аналіз. Наберіть в пошуковому рядку онлайн-сервісу ваше місто і вулицю, виберіть тип квартири (одно-, двокімнатна і т. Д.), Подивіться, скільки коштують аналогічні квартири в вашій локації і конкретно у вашому домі. В оголошенні вказуйте реальну ціну, за яку збираєтеся продавати і яку будете називати по телефону. Як вже говорилося, фейковий ціна призведе тільки до скарг користувачів порталу та зниження статусу об'єкта.

Доречно сказати і про якість фотографій. Вони повинні бути з чітким зображенням і інформативні. Добре, якщо на них буде видно не просто якийсь кут квартири, але все приміщення цілком, наскільки це можливо. Перед фотографуванням приберіть всі особисті речі з кадру, постарайтеся надати кімнаті охайний вигляд - візуальна інформація вкрай важлива для того враження, яке ваш об'єкт виробляє на потенційного покупця / орендаря.

Подаючи оголошення, недостатньо просто заповнити всі пропоновані поля форми. В поле для опису квартири або будинку потрібно написати невеликий текст. У ньому вкажіть всі особливості вашого житла, всі істотні умови і обмеження, які ви вважаєте за необхідне поставити, відзначте гідності своєї пропозиції. Та годі видати бажане за дійсне, адже правда все одно спливе при перегляді.

Оголошення повинно бути написано грамотно, але простою мовою, без штампів, КАПСЛОКУ і знаків оклику. Відсутність супровідного тексту або слогани типу «краща пропозиція в районі!», «Терміново телефонуйте !!!» викликає підозри в достовірності оголошення. Потенційному клієнту ж, навпаки, потрібно підтвердження того, що за пропозицією варто реальна людина, власник. Під номером телефону вкажіть ім'я, щоб дзвонять знали, як до вас звертатися - це теж покращує комунікацію.

Отже, правильно складене, продумане оголошення, розміщене на ефективному ресурсі, збільшить шанси на успішну операцію, скоротить термін експозиції і витрати на просування вашого об'єкта нерухомості. 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .