Ремонт квартир проблеми і труднощі

Для замовника ремонт це нове і проблемне справу. Для з'ясування цього процесу треба розбити його на етапи і від проблем перейти до завдань.

На сайте https://dexen-ru.com/ вы можете заказать оена ПВХ за выгодной ценой.

Невелике передмову.

Є у людини квартира. Йде в цій квартирі звичайна сімейне життя. А одного разу настає момент, коли і хочеться, і треба зробити ремонт цієї квартири. Заробляються або робляться гроші, частина або якась частина цієї суми відкладається на ремонт.

Як ми маємо на увазі ремонт квартири? Найчастіше ми бачимо вже кінцевий результат всієї роботи: нові підлоги, шпалери, сантехніку, меблі, освітлення і т.д. Як би настає ясність бажаного, приходить «бачення», VISION.

Що ж, здавалося б, нам вже все ясно, настав час приступати до ремонту.

Для чистоти проблеми краще взяти новобудову: квартира порожня, не треба ні куди, ні кому переїжджати, укутують і закривати меблі і т.д.

Далі відбувається підбір матеріалів та обладнання квартири, приблизно робиться майбутній розрахунок по грошах і залишається справа за малим. Треба ж когось найняти, запросити, домовитися і т.д. Тобто йде пошук виконавців наших задумів.

Все відбувається як завжди при наймі на роботу. Але вже не зазвичай для нас, адже ми вже починаємо виконувати нові функції, виступаючи в ролі роботодавця, шукаємо будівельників, а вони, пропонуючи на продаж свою працю, шукають нас.

З матеріалами та обладнанням для ремонту квартири начебто все ясно, навіть якщо і будуть якісь зміни по ходу ремонту, то все це є чи в магазині, або на будівельному ринку.

А ось з виконробом і його бригадою особливий випадок.

Вони продають не просто свою працю. Це не робочі біля конвеєра. Це люди, які продають послуги, тобто то, що не можна ні побачити, ні помацати до того як це буде зроблено і за це вже треба буде платити. Так в сучасному житті вже під 90% всієї економіки припадає на послуги. І цей колосальний ріст відбувся на наших очах. А ми ще психологічно, як клієнти, залишилися в товарній економіці. (Хоча послуга теж товар, тільки дуже специфічний.)

А як відбувається ринковий обмін в товарній економіці? Пам'ятайте про стільці та гроші? Так, спочатку ми вибираємо, дивимося, перевіряємо, платимо, а потім ми самі або за допомогою продавця з полиці, вітрини, складу отримуємо ГОТОВИЙ товар .

А в послугах з ремонту квартири? Намагаємося вибирати і дивитися, їздимо по об'єктах. Перевіряємо рекомендації. А далі? А далі, вибравши виконроба або бригаду, звично платимо в очікуванні отримати теж ГОТОВИЙ товар.

А що виходить і що ми отримуємо? А отримуємо ми ПРОЦЕС . Який ще треба організувати. Якщо ми замовляємо послуги з ремонту квартири в великій фірмі і за хороші гроші, то організацією займається сама компанія і результатом в переважній більшості будемо задоволені (винятки можливі завжди, в тому числі і по взаємним причин), якщо ж наш вибір - це приватна, невелика брігадка з виконробом, то результат не завжди прогнозуємо навіть самої цією бригадою, не дивлячись на наші надії і віру в «ближнього». І тут організаторська робота в більшій мірі залежить від нас - Замовників.

У разі можливих проблем фірма може шлюб або виправити за свій рахунок, в тому числі і зробити ремонт сусідам знизу, або виплатити компенсацію. З фірмою це є в переважній більшості випадків не проблемою, а завданням.

Головне і суттєва відмінність цих понять в тому, що проблема або забороняється, залишаючись і далі проблемою, або представляє істотні труднощі і фінансові і моральні для її вирішення. А завдання має рішення і відповідь в кінці підручника.

Отже для нас, недосвідчених замовників, які і слово то Замовник і тим більше про самого себе побачили тільки в Договорі підряду (це якщо такий договір укладався) ремонт квартири взагалі і зокрема є великий і різнобічної проблемою. А крім того ще й фінансової дірою, і великим стресом. А як це буде? А що я отримаю за свої гроші? І багато інших питань і думки постійно розбурхують голову людини раптом став Замовником.

А у виконроба і бригади вже свої думки. Спрацьовує психологія професії - скільки грошей і за який час можна отримати з цього Замовника за свою роботу? Для них ремонт квартири не є стресом, для виконроба або бригади це звичайна робоча обстановка, в якій вони провели вже досить довго, щоб огрубіти і змужніти в різних колізіях, проблеми та завдання. Це для замовника ремонт і стрес, і проблема, і завдання і багато іншого.

Можна виділити різні підстави для класифікації цілей учасників ремонту Замовника і Підрядника. Але для прикладу краще взяти «граблі». Звичайно ж, в переносному сенсі. Скільки вже кругом інформації про ремонт квартири, а у багатьох замовників в кутах нової квартири припасені старі «граблі», які повторюються не день у день, а з століття в століття !!!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .