Який гараж побудувати?

У щасливого власника автомобіля, рано чи пізно постає питання: «Де ставити машину, на вулиці або в гаражі?». Якщо на вулиці, то тут все просто. Якщо ж потрібно побудувати гараж, то які параметри необхідно враховувати.

У разі, коли ділянку під будівництво вже виділено, залишається визначитися з масштабами будівництва. Розмір середнього гаража 5 м в довжину і 3 м в ширину і висоту, якщо Ви прихильник великих джипів, то слід знати, що довжина деяких понад 5 метрів. Відразу варто обміркувати доцільність «ями» для ремонту автомобіля. Якщо Ви не збираєтеся самі лагодити машину, а яма потрібна лише для заміни моторного масла, то краще скористатися ямою, наприклад, в гаражі друга.

Також варто з'ясувати, чи потрібен над гаражем другий поверх, будь то житлова кімната або горище для зберігання літньої гуми й інших запасних частин автомобіля. Якщо другий поверх необхідний, то фундамент закладається з цим урахуванням, укріплений.

Коли в родині дві машини, то автомобільне сховище може бути двох місцеве. Гараж буває вбудований, окремо розташований, прибудований до іншого будинку.

❶ Вбудований гараж - найчастіше вбудовується в житловий будинок і не має своїх зовнішніх стін. Може розташовуватися в підвалі будинку.

❷ Окремий - не залежить від інших будівель, його можна зводити з будь-якого матеріалу.

❸ Прибудований гараж - прилягає хоча б однією зі своїх стін до іншої будівлі. Для створення єдиного архітектурного ансамблю варто вибрати для гаража точно такий же вигляд будівельного матеріалу, як той, з якого зроблено основну будівлю.

В наше время собственный автомобиль уже давно перестал быть роскошью, и стал, скорее, даже первой необходимостью. Поэтому автомобиль ситроен с4 седан технические характеристики , которого соответствуют самым высоким стандартам можно приобрести в автосалоне ААРОН АВТО по очень выгодным ценам.

Вибір зовнішнього матеріалу

Тут обмежень не існує, все залежить лише від бюджету і необхідної капітальності будівлі. Будова може володіти різним зовнішнім виглядом і мати різну ступінь теплоізоляції.

☑ Металевий гараж - не зберігає тепло, але простий і швидкий в збірці. Всі деталі є заводськими, вони міцні і надійні. Однак слід врахувати, що в спекотні дні такий гараж розжарюється до межі, вночі при перепаді температур остигає, все це сприяє утворенню конденсату. Висока вологість посприяє корозії металу.

☑ Дерев'яний гараж - будується на легких (недорогих) фундаментах, стіни і дах кріпляться на дерев'яні балки (каркас). Стіни можуть бути каркасно-панельні, внутрішнє оздоблення можна оформити плитами ОSВ, що значно здешевить проект, при цьому буде мати пристойний вигляд. Утеплювачем послужить прокладений між стінами і обшивкою пінопласт, такий вид гаража буде в достатній мірі захищати залізного коня від холоду і холоднечі. Великим мінусом є пожежонебезпека будови.

☑ Капітальний гараж з каменю або цегли, вважається самим довговічним. Однак він теж потребують утеплення, а будувати його слід на потужному, а значить дорогому фундаменті.

☑ Навіс. Не варто обділяти увагою таку просту конструкцію, вона захистить автомобіль від дощу, снігу, що падають гілок, листя, а спорудити його зможе будь-хто. Навіс - самий бюджетний вид захисту для машини. Необхідно шість опор по периметру (металеві труби), для даху - три поперечні дерев'яні балки і два листа металевого профілю.

Автовласникові слід врахувати, всі фактори при будівництві будинку для своєї машини, адже ця споруда несе в собі масу функцій. А для деяких чоловіків гараж є справжнісіньким священним місцем.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .