Основні критерії, на які слід звернути увагу при покупці радіаторів опалення

Інтернет-магазину 
DOLAR.IF.UA

Основні критерії, на які слід звернути увагу при покупці радіаторів опалення

Батареї опалення (купити можете за писиланням http://www.dolar.if.ua/opalenya/radiatory/radiatory_stalni/) – не менш важливий елемент опалювальної системи, ніж котел чи тепла підлога. Саме від них залежить такий показник, як тепловіддача, а також кількість спалюваного газу чи дров.

Для того, щоб обрати радіатори опалення, які б ідеально підійшли для вашої оселі чи офісу, слід звернути увагу на кілька основних критеріїв.

• Матеріал, з якого зроблені радіатори.
Це може бути алюмінієвий сплав з різними домішками металів, чавун, високоякісна сталь.
• Тип радіаторів (секційні, конвекторні, панельні, трубчасті).
• Об’єм або кількість літрів енергоносія, який здатен вмістити радіатор або його окрема секція.
• Дизайн, який повинен гармонійно вписатися в інтер’єр приміщення

Якщо ви дізнаєтеся якомога більше про радіатори, ви вдало виберете модель батареї, яка працюватиме ефективно протягом тривалого періоду.

Сталеві радіатори, як оптимальний варіант для ефективної роботи опалювальної системи

Сталеві радіатори ще називаються конвекторними. Вони є одними з найпопулярніших батарей опалення, оскільки мають ряд переваг. Ефективна тепловіддача, хороша теплопровідність та стильний дизайн зробили радіатори опалення сталеві затребуваним обладнанням на сучасному ринку.

Крім переваг, ці радіатори мають і недоліки, основним із яких є невисока стійкість до корозії. Але виробники і тут знайшли вихід, і сьогодні пропонують біметалеві батареї для опалення, які поєднують сталь і алюміній. Таке поєднання сприяє зменшенню кількості хімічних реакцій, зумовлених взаємодією металу з водою.

Сьогодні купити батареї для опалення за вигідною ціною – не проблема. Широкий асортимент цієї продукції дозволяє вибрати модель з оптимальним співвідношенням ціни і якості.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .