Твердість або плавність педалі гальма - привід насторожитися

Гальмівна система займає за важливістю для автомобіліста поул-позишн. Від неї залежить податливість транспортного засобу на слизькій дорозі, в погану погоду. Але іноді вона починає підводити. Найпоширеніша проблема - Тугість або м'якість педалі гальма.

Купить 6-DZM-12 аккумулятор ві можете на сайте магазина по выгодной цене.

Пристрій системи гальмування

Для початку освіжимо в пам'яті принципову схему цього механізму.

Безпосередньо під місцем водія знаходиться ряд педалей. Одна з них, зазвичай крайня ліва, відповідає за гальмо.

Від неї відходить кілька важелів, на іншому кінці яких розташований вакуумний підсилювач. Для своєї роботи він бере повітря у мотора.

Зусилля, отримане від взаємодії двох перерахованих вище елементів, розподіляє між колесами головний гальмівний циліндр. На цьому етапі задіяна вже гальмівна рідина.

Речовина транспортують металеві трубки і гумові шланги.

Тиск передається на прокладки і робочі циліндри кожного з чотирьох коліс, а також барабанного і стоянкових гальм.

діагностика проблеми

Більшість проблем функціонування педалі гальма викликані несправностями вакуумного підсилювача. При недостатній передачі зусилля педаль йде туго, а інші елементи отримують занижене тиск. В результаті виникає пробуксовка коліс, а по ланцюжку і керма. Якщо ж раптом зусилля починає передаватися різко, теж варто насторожитися. Можливо, сталася розгерметизація чи інша неполадка вакуумного підсилювача.

На другому місці за значимістю в рейтингу проблем - гальмівна рідина. У міру експлуатації або порушення герметичності системи місце рідини займає повітря з атмосфери і дрібні засмічення, що позначається на плавності роботи. Тоді й виникає відчуття непередбачуваності поведінки педалі, яка то залипає, то поводиться дуже м'яко. На жаль, простим поповненням тут не обійтися - потрібно звернення до авторизованого автосервіс.

Коли турбуватися не варто

Недосвідчені водії панікують, коли після тривалої стоянки у них туго тулиться педаль гальма. Таке явище цілком нормально і турбуватися через ситуацію не варто. За час тривалого знерухомлення атмосферний і внутрішній тиск порівнюються. Вакуумний підсилювач може працювати лише з включеним мотором. Потім гальмівних систем потрібен якийсь час для реанімації. Якщо ж педаль продовжує вести себе підозріло, пора звернутися до майстрів.

лікування тугопедальності

Тугий педаль гальма стає не тільки через вихід з ладу вакуумного підсилювача. Іноді причина в нерівномірному розподілі по контурах коліс через витік в одному з шлангів. Втрата герметизації одного контуру не призведе до трагедії - гальмування візьме на себе друга пара коліс. Але затягувати з ремонтом головного циліндра і трубопроводів до нього не варто, адже на кону безпека їзди.

Діагностика ГТЦ візуальним або приладовим методом може вказати не тільки на розбіжність тисків, але і на наявність інших проблем. При проходженні діагностики особливу увагу приділять:

Повітряному салонному фільтру автомобіля.

Складових частин ваккумного підсилювача, зокрема, діафрагми.

Клапанів зворотної тяги. Непрямим доказом несправної деталі служить тривала жорсткість педалі після 5 хвилин інтервалу між натисканнями.

Переконатися в нормальній роботі підсилювача допоможе багаторазове натиснення педалі гальма. У нормальному режимі після 4-го або п'ятого натискання вона злегка опуститься вниз, якщо запустити двигун і не відпускати її.

занадто м'яко

Різке пом'якшення як людей, так і якийсь техніки часто призводить до підозр в підступ. Гальмівна система - не виняток. Її різкий провал повинен також насторожити. В основному проблема вирішується частковою або повною заміною гальмівної рідини. Швидше за все, проблема пов'язана з попаданням всередину повітря або грязьових частинок. Також не виключено використання контрафактних або низькоякісних складів з домішками, змішування рідин різних типів або ж заводський брак.

Під прицілом в цьому випадку і циліндри. Вони можуть дати текти або ж всередину потрапити сторонній предмет, який ускладнює роботу поршня. І так, гальмівна рідина здатна закипати через старанності шофера.

завершення

Відносно гальм працює правило Карлсона - спокій, тільки спокій. Шукати причину і виконувати її усунення рекомендуємо на свіжу голову. Одна найменша помилка - і водій платить за неї безцінними людськими життями.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .